Garancia és Online Regisztráció a gyártónál

Garancia

A Dorel holland gyártó a Maxi-Cosi babakocsi és gyerekülés termékekre 24 hónap jótállásos garanciát vállal. 

Garanciális és garancián túli javítás, alkatrészigény esetén kérjük, vegye fel velünk emailben a kapcsolatot. 
Telefonon reklamációt nem áll módunkban intézni, csak tájékoztatást adunk. 

Kapcsolatfelvétel a márkaképviselettel: 

Tel: + 36 1 209 2632, Email: babycare@babycare.hu

Szerviz közvetlen telefonszám: +36 30 228 7761

Szerviz és Nagykereskedés címe: 2040 Budaörs, BITEP Ipari park, az ipari parkon belül a cím: Budaörs, Bánky Donát u. 24.

Garancia feltétele:

  • eredeti számla bemutatása vagy emailben előzetes megküldése
    • a jótállási jegyet is el kell hozni vagy emailben elküldeni, annak ellenére, hogy maga a jótállási jegy már nem feltétele a garanciának, azonban a termék beszerzési forrásának beazonosítást segíti, ezáltal fontos lehet a gördülékeny ügyintézésben 
    • nyugta esetén, ha az nem tartalmazza a termék pontos nevét, akkor a jótállási jegyet mindenképp be kell mutatni
  • hibás termék eljuttatása a szervizbe
  • észlelt hiba pontos leírása

A garancia intézéséshez nem szükséges azon viszonteladó bevonása, ahol a termék megvásárlásra került, intézhető közvetlenül szervizünkben.

Ha ugyanazon termék már korábban is javítva volt, akkor ennek tényét a Fogyasztó a Jótállási jeggyel tudja a szerviz számára igazolni. Ezért a számla mellett a Jótállási jegyet is érdemes megőrizni.

Kapcsolatfelvétel szervizünkkel és márkaképviseletünkkel!: babycare@babycare.hu

<<< GYAKORI KÉRDÉSEK GARANCIÁVAL KAPCSOLATOSAN >>>

Termékregisztráció a gyártó weboldalán:

Regisztrálja termékét online. Így a gyártó fogyasztóvédelmi csapata az optimális támogatást tudja nyújtani, amikor szüksége van rá. Több termék is regisztrálható.

  • a termék első vásárlóját/használóját illeti meg a regisztráció
  • a vásárlást igazoló nyugtát, számlát fel kell tölteni* a gyártó honlapjára
  • egyéb adatokat is meg kell adni, vásárlás helye, ideje, vevő adatok
  • a regisztráció végén a regisztrált személy kap egy igazolást a regisztráció tényéről

Mi a teendője annak, aki a terméket ajándékba kapta?

  • a megajádékozott személy is regisztrálhat a saját nevében
  • szükség van azonban a vásárlást igazoló egy darab nyugtára/számlára, melyet a gyártói honlapra fel kell tölteni*
  • meg kell adni a kért adatokt
  • a regisztráció végén a regisztrált személy egy igazolást kap a regisztrációról

*A nyugtát/számlát le kell fotózni vagy be kell szkennelni, majd a következő formátumokban lehet feltölteni a gyártói oldalra max. 5 MB méretben: JPG, PNG, GIF, BMP, PDF. Fontos: csak egy darab csatolmány tölthető fel, több nem.

A Regisztrációs űrlap nyelve angol. Ha szükséges, kérje a magyar fordítást emailben, írjon nekünk: babycare@babycare.hu  "termékregisztrációhoz magyar fordítást kérek"

<<< REGISZTRÁCIÓ ITT >>>

A terméket 3 hónapon belül regisztrálni kell a vásárlástól számítva!

Mi a teendő, ha a termék meghibásodik?

  • Szükség van az eredeti nyugtára/számlára és a termékregisztrációs igazolásra
  • írjon a Babycare International Kft. márkaképviseletnek: babycare@babycare.hu 

Következő lépés:

  • Ha a gyártó elfogadja a termékhibát gyári hibaként (akár a hivatalos magyar garancián túl), akkor a termék javításra vagy cserére kerül a gyártónak akkor is, ha a normál magyar garancia már nem érvényes.
  • A cserét/javítást a Babycare cég márkaszervizében végzik el a gyártó jóváhagyása után.

<<< A TERMÉK ITT REGISZTRÁLHATÓ >>>

Ha az angol szöveg értelmezésében szükség van segítségre, márkaképviseletünk szívesen segít!

Babycare Int Kft. márkaképviselet elérhetősége:

Tel: 06 1 209 2632, Email: babycare@babycare.hu