Normál és Élettartam Garancia

Normál Garancia

A Dorel holland gyártó a Maxi-Cosi babakocsi és gyerekülés termékekre 24 hónap jótállásos garanciát vállal. 

Garanciális javítás/csere esetén a jótállás a magyar hatályos szabályok szerint hosszabbítódik meg, amely 1 év a javított vagy cserélt alkatrészre az átvétel napjától számítva.

A szavatossági idő minden esetben 24 hónap - ebből az első 6 hónapban a gyártót illetve a forgalmazót terheli annak bizonyítása, hogy a termék meghibásodása nem gyári hibára vezethető vissza. A szavatosság további idejében ez a felelősség már a Fogyasztót terheli.

Garanciális és garancián túli javítás, alkatrészigény esetén is, cégünkkel emailben kell felvenni a kapcsolatot!! Telefonon reklamációt nem áll módunkban intézni, csak tájékoztatást adunk. 

Kapcsolatfelvétel a Szervizzel: 

Tel: 06 1 209 2632, Email: babycare@babycare.hu

Szerviz és Nagykereskedés címe: 1113 Budapest, Daróci út 1-3. 

Garancia feltétele:

  • eredeti számla bemutatása vagy emailben előzetes megküldése
    • a jótállási jegyet is el kell hozni vagy emailben elküldeni, annak ellenére, hogy maga a jótállási jegy már nem feltétele a garanciának, azonban a termék beszerzési forrásának beazonosítást segíti, ezáltal fontos lehet a gördülékeny ügyintézésben 
    • nyugta esetén, ha az nem tartalmazza a termék pontos nevét, akkor a jótállási jegyet mindenképp be kell mutatni
  • hibás termék eljuttatása a szervizbe
  • észlelt hiba pontos leírása

A garancia intézéséshez nem szükséges azon viszonteladó bevonása, ahol a termék megvásárlásra került, intézhető közvetlenül szervizünkben.

Külföldön vásárolt Maxi-Cosi termék esetében is érdemes a szervizünkhöz fordulni, a nemzetközi garancia keretében segítünk a garancia lebonyolításában a Fogyasztó és a Gyártó között. A gyártó minden esetben hozzánk, a Babycare Int. Kft-hez fogja irányítani a magyarországi érintettségű reklamációkat, kéréseket.

Ha ugyanazon termék már korábban is javítva volt, akkor ennek tényét a Fogyasztó a Jótállási jeggyel tudja a szerviz számára igazolni. Ezért a számla mellett a Jótállási jegyet is érdemes megőrizni.

Kapcsolatfelvétel szervizünkkel és márkaképviseletünkkel!: babycare@babycare.hu

<<< GYAKORI KÉRDÉSEK GARANCIÁVAL KAPCSOLATOSAN >>>

Élettartam Garancia

Az Élettartam Garancia (angolul: Lifetime Warranty) a gyártó extra szolgáltatása a Maxi-Cosi márkájú gyerekülésekre, babakocsikra és mózeskosarakra.

Hogyan és ki regisztrálhat az Élettartam garanciára?

  • a termék első vásárlóját/használóját illeti meg
  • a vásárlást igazoló nyugtát, számlát fel kell tölteni* a gyártó honlapjára
  • a regisztráció végén a regisztrált személy kap egy Élettartam Garancia Igazolást

Mi a teendője annak, aki a terméket ajándékba kapta?

  • a megajádékozott személy is regisztrálhat a saját nevében
  • szükség van azonban a vásárlást igazoló egy darab nyugtára/számlára, melyet a gyártói honlapra fel kell tölteni*
  • a regisztráció végén a regisztrált személy egy tanúsítványt kap az Élettartam Garanciáról

*A nyugtát/számlát le kell fotózni vagy be kell szkennelni, majd a következő formátumokban lehet feltölteni a gyártói oldalra max. 5 MB méretben: JPG, PNG, GIF, BMP, PDF. Fontos: csak egy darab csatolmány tölthető fel, több nem.

A Regisztrációs űrlap nyelve angol. Ha szükséges, kérje a magyar fordítást emailben, írjon nekünk: babycare@babycare.hu  "termékregisztrációhoz magyar fordítást kérek"

<<< REGISZTRÁCIÓ ITT Élettartam Garanciára >>>

A terméket 3 hónapon belül regisztrálni kell a vásárlástól számítva!

Az Élettartam Garancia csak azon termékre vonatkozik, melyet a vásárlás dátumától számítva 3 hónapon belül regisztráltak.

Az Élettartam Garancia leginkább akkor lesz hasznos, amikor a termékre már nem vonatkozik a normál garancia.

Milyen sérülésekre vonatkozik az Élettartam Garancia?

Kizárólag gyári hibákra vehető igénybe. Nem vonatkozik a normál használatból vagy a nem-rendeltetésszerű használatból eredő hibákra, sérülésekre, károkra.

Mi a teendő, ha a termék meghibásodik?

  • Szükség van az eredeti nyugtára/számlára és az Élettartam Garancia Igazolásra
  • Viszonteladóhoz kell fordulni, ahol a terméket vásárolták, illetve Magyarországon közvetlenül a Babycare International Kft. márkakereskedéshez: babycare@babycare.hu 

Következő lépés:

  • Ha a gyártó elfogadja a termékhibát gyári hibaként az Élettartam Garancia keretében, akkor a termék javításra vagy cserére kerül az Élettartam Garanciának köszönhetően akkor is, ha a normál garancia már nem érvényes
  • A cserét/javítást a Babycare Int. Kft márkaszervizében végzik el a gyártó jóváhagyása után

<<< REGISZTRÁCIÓ ITT Élettartam Garanciára >>>

Ha az angol szöveg értelmezésében szükség van segítségre, márkaképviseletünk szívesen segít!

Babycare Int Kft. márkaképviselet elérhetősége:

Tel: 06 1 209 2632, Email: babycare@babycare.hu