Garancián túl
Garancián túli szervizelés a Maxi-Cosi márkájú termékekre díj ellenében lehetséges.
A termék átnézése szervizünk által mindig ingyenes!
Garanciális és garancián túli javítás, alkatrészigény esetén is, cégünkkel emailben kell felvenni a kapcsolatot!! Telefonon reklamációt nem áll módunkban intézni, csak tájékoztatást adunk.
Maxi-Cosi Szerviz
- Cím: 2040 Budaörs, Gyár u. 2. BITEP Ipari Park - a parkon belül Bánky Donát út 24. (a Kertész Imre úti saroknál)
GPS koordináták: 47.4677587189,18.892578376 - Szerviz Tel: +36302287761
- Raktár Tel:+36302280750
- Email: babycare@babycare.hu
- Nyitva tartás: H-CS: 8-16 óra, Pé: 8-14 óra, Szo-V: zárva
Központi Ügyfélszolgálat
- Tel: +36 1 209 2632, +36 1 209 2633
- Fax: +36 1 209 2634
- Email: babycare@babycare.hu
- Nyitva tartás: H-CS: 8-17 óra, Pé: 8-15 óra, Szo-V: zárva
Alkatrészárak:
a Dorel gyártócég hivatalos alkatrész árai alapján dolgozunk. Az árakat forintban megadva közöljük. Az ügyféllel emailben tartjuk a kapcsolatot elsősorban, de a szerviz telefonon is elérhető.
Mivel rengetegféle alkatrész van a sok termékmodell miatt, ezért nem áll módunkban itt tételesen felsorolni azokat. A megértést hálásan köszönjük!
Nem-garanciális esetekben fizetendők:
- Alkatrész ára - emailben előre tájékoztatjuk
- Munkadíj, ha van - emailben előre tájékoztatunk
- Termék beszállítási díja, ha van (majd a visszaszállításkor kell fizetni):
- futárral: bruttó 1000 - 2000 Ft (termékdoboz mérettől függ)
- nincs futárdíj: ha a Fogyasztó maga gondoskodik a beszállításról
- Termék visszaszállítási díja utánvétes fizetéssel, ha van:
- futárral: bruttó 1400 - 2400 Ft termékdoboz mérettől függ)
- nincs futárdíj: ha a Fogyasztó maga gondoskodik az elszállításról
Szerviz munkadíj - Az árak bruttó, ÁFA-val értendők:
- 60 perc: 5000 Ft
- 30 perc: 2500 Ft
- 15 perc: 1250 Ft
Szervizünk igyekszik mindig a Fogyasztó számára legkedvezőbb módon eljárni!
Garanciális esetekben:
- ingyenes a beszállítás és a visszaszállítás a cégünk által (vagy a Fogyasztó juttatja el szervizünkbe a terméket)
- ingyenes a javítás / az alkatrész csere / a termékcsere
Ha a termék nem javítható: Ha a termék nem javítható vagy nem érné meg, akkor erről a Fogyasztót tájékoztatjuk telefonon vagy emailben, és ez esetben sem kérünk munkadíjat.
Fontos tájékoztatás: a Babycare International Kft. csak az általa forgalmazott márkákat szervizeli, egyéb márkákat nem.