Garancián túl

Garancián túli szervizelés a Maxi-Cosi márkájú termékekre díj ellenében lehetséges. 

A termék átnézése szervizünk által mindig ingyenes! 

Garanciális és garancián túli javítás, alkatrészigény esetén is, cégünkkel emailben kell felvenni a kapcsolatot!! Telefonon reklamációt nem áll módunkban intézni, csak tájékoztatást adunk. 

Maxi-Cosi Szerviz

  • Cím: 2040 Budaörs, Gyár u. 2. BITEP Ipari Park - a parkon belül Bánky Donát út 24. (a Kertész Imre úti saroknál)
    GPS koordináták: 47.4677587189,18.892578376
  • Szerviz Tel: +36302287761 
  • Raktár Tel:+36302280750 
  • Email: babycare@babycare.hu 
  • Nyitva tartás: H-CS: 8-16 óra, Pé: 8-14 óra, Szo-V: zárva

Központi Ügyfélszolgálat

  • Tel: +36 1 209 2632, +36 1 209 2633
  • Fax:  +36 1 209 2634
  • Email: babycare@babycare.hu
  • Nyitva tartás: H-CS: 8-17 óra, Pé: 8-15 óra, Szo-V: zárva

Alkatrészárak:

a Dorel gyártócég hivatalos alkatrész árai alapján dolgozunk. Az árakat forintban megadva közöljük. Az ügyféllel emailben tartjuk a kapcsolatot elsősorban, de a szerviz telefonon is elérhető.

Mivel rengetegféle alkatrész van a sok termékmodell miatt, ezért nem áll módunkban itt tételesen felsorolni azokat. A megértést hálásan köszönjük!

Nem-garanciális esetekben fizetendők:

  • Alkatrész ára - emailben előre tájékoztatjuk
  • Munkadíj, ha van - emailben előre tájékoztatunk
  • Termék beszállítási díja, ha van (majd a visszaszállításkor kell fizetni):
    • futárral: bruttó 1000 - 2000 Ft (termékdoboz mérettől függ)
    • nincs futárdíj: ha a Fogyasztó maga gondoskodik a beszállításról
  • Termék visszaszállítási díja utánvétes fizetéssel, ha van:
    • futárral: bruttó 1400 - 2400 Ft termékdoboz mérettől függ)
    • nincs futárdíj: ha a Fogyasztó maga gondoskodik az elszállításról

Szerviz munkadíj - Az árak bruttó, ÁFA-val értendők:

  • 60 perc: 5000 Ft
  • 30 perc: 2500 Ft
  • 15 perc: 1250 Ft

Szervizünk igyekszik mindig a Fogyasztó számára legkedvezőbb módon eljárni!

Garanciális esetekben:

  • ingyenes a beszállítás és a visszaszállítás a cégünk által (vagy a Fogyasztó juttatja el szervizünkbe a terméket)
  • ingyenes a javítás / az alkatrész csere / a termékcsere 

Ha a termék nem javítható:  Ha a termék nem javítható vagy nem érné meg, akkor erről a Fogyasztót tájékoztatjuk telefonon vagy emailben, és ez esetben sem kérünk munkadíjat. 

Fontos tájékoztatás: a Babycare International Kft. csak az általa forgalmazott márkákat szervizeli, egyéb márkákat nem.